Ca si cum n-ar fi suficienta autosuficienta in care traieste regnul bloggeristic romanesc, iata ca s-a decis punerea unei cirese pe acest tort al autobagarii in seama pe online, astfel ca piscotarii 2.0 se reunesc intr-o noua campanie, (in ce dracu’ s-ar putea reuni niste inutili?), in care-s decisi sa si-l aleaga, evident tot dintre ei, pe cel mai cel, adica pe cel mai reprezentativ barbat blogger care este.
Deja cand asociem substantivul „barbat” cu adjectivul „blogger” (pentru ca blogger nu va fi NICIODATA un substantiv, fie el si comun), ne aflam cu totii intr-o mare eroare. Sau ma rog, se afla ei.
Si poate ca si analogia cu „cireasa de pe tort” sa fie fortata, in acest caz fiind o de mai mare acuratete cea cu „motul la rahat”, pe care daca nu l-ai emanat by default, trebuie sa pui mana si sa-l modelezi singur. Din nou un deja-vu, avand in vedere ca aproape tot ce se petrece in blogosfera este hand made si legat neaparat de prefixul „auto”.
Insa sa nu stric bunatate de post scris de prietenul meu hater-sef, las lucrurile la acest nivel si mai adaug doar atat: „haters gonna’ hate”.
2 răspunsuri
Sunt mândru de acest trackback 😀
si eu ca am avut la ce sa comentez 😉