Problemele pentru Jeep nu mai contenesc. Si apar fara avertizment. Adica fara nicio avertizare in prealabil. Principala problema a sa in Romania este ca se comercializeaza sub umbrela AutoItalia, unde latexul nu are cautare si Buflei nu are intrare.
Conform celor publicate pe site-ul de specialitate AutoLatex.ro, specializat in cauciuc, curele, labe si alte bedesemeuri, gen: arce brice si carice, Jeep Cherokee ia foc fara sa il avertizeze pe sofer. Ba mai mult, nici ocupantii locurilor din spate nu au parte de avertizment.
O asemenea scapare, o lacuna de asemenea proportii, nu s-a mai intalnit de la inventarea rotii patrate, care prin frecarea cu solul a ajuns rotunda. Cum mama naibii, in secolul 21 sa ia foc masina si sa nu fie prevazuta cu sistem de avertizment? Pai daca era Made in Japan, te anunta cu doua luni inainte sa fie fabricata: „amice, voi lua foc in data de…„. Daca Jeep Cherokee era german, lua foc in interiorul blocului motor si transforma energia termica in energie mecanica, (Ups, cred ca asta fac toate?! – oricum nu intelege nimeni ce scriu jurnalistii auto contemporani), oferind un plus de 50 CP si o imprietenire cu mediul cu 35,6% mai strans imbratisata fata de modelul precedent.
Restul bagatelelor, de tip „Conform primelor informatii un client de Jeep Cherokee 2015 a primit o stire nefasta, respectiv masina sa era mistuita de flacari” sau „care este cauza pentru care masina a fost considerata dauna totala in urma incendiului.” sunt deja chestiuni de finete, desi Corvinash va da un avertizment: luati Distonocalm inainte de citire. Sau macar un pahar cu apa si zahar.
Una peste alta, ne cam meritam soarta, zic. Si cand ma refer la noi, ma refer la presa auto. Asa ca, avertizment, fiti atenti ce scrieti! Mortii lui de avertisment si „z”-ul cui l-a inventat!