FAIL: campanii online sustinute de bloggeri romani – 1

Pentru ca n-am destul timp, acest demers, „FAIL: campanii online sustinute de bloggeri romani”, va avea o aparitie sporadica si determinata de mersul evenimentelor. Adica gasim ceva de care sa ne batem joc pe principiul ca e atat de prost facut sau are o finalitate aiurea, plus o adresare de doi lei, bagam un episod. daca nu, nu, ca sa zic asa…

Campaniii, campanii, multi parerologi, multe incercari, multe „rezultate”, numai bune de strans colectiaa de dat cu bata in balta, editia de primavara. Asta pentru ca desi se lauda pe la companii cau au expunere si ca fac expunere si ca da, produsul X are toate sansele sa devina best seller daca il fac ei celebru, de cele mai multe ori, campaniile din blogosfera (sau era corect blegosfera?) se inscriu in categoria „joaca bine dar duc crosa stramb”?

Stateam si ma intrebam: cam cat umor negru sa aiba o companie romaneasca, sa dea unor urate, intru folosire, produse de cosmetica?! Si sa le mai si impinga intr-o campanie din care sa reiasa ca-s si mandre ca folosesc produse farmec. Mandre ca suntem urate! Dar ne tratam! Smacolina cu spaclul! Si uratele au Farmec! Da cu farmec pe spinare, ca pe fata treaba n-are!
Iar sfatul „cunoscatoarei”: sa schimbati ambalajul sa fie premium ca nu mi se excita globul ocular.  Sau crema aia a fost excelenta, am orgasmat la atingerea ei, de te duce cu gandul ca tuta garii a gasit vreun voluntar sa-i penetreze anusul si au folosit fix crema cu pricina. Din ciclul „Farmec Anal”!

mandra cu farmec

Fail: n-am inteles cu ce i s-a imbunatatit uratei mecla, dupa tratamentul cu smacolinele Farmec si nici daca parul ei negru ca abanosul, par care completeaza imaginea de neg ambulant, cu par lung si picioare scurte a primit volum si importanta. La fel, pe final asa, e o mare onoare pentru compania Farmec sa i se atraga atentia de catre cea care a fost platitta sa scrie frumos si sa faca sluj la smacolinele Made in Romania, ca ambalajele lor is cam de cacat, dar nah, treaca-mearga, macar continutul e cat de cat OK. Vorba lui Cervantes: „Ce e ieftin, nu merita!” si trageti voi concluziile la ce m-aam referit cand am scris „ieftin”.

 

Trecem, in fuga, si pe la Sportul local al celebrului piscotar Chinez, care din prostie, sau asa cum stie el mai bine, involuntar, ne da indiciile asupra motivelor pentru care echipa nationala de fotbal a esuat lamentabil; in meciul cu Olanda. Pai nu era clar? Cica in minutul 5, se uita Mutu in tribuna si vede creatura cu urme de castor la coltul gurii, tinand tricolorul romanesc intinat de mesajul cu „bloggerii din Romania sustin echipa nationala”. Si se duce la Piturca:

– Bai nea Piti, tu vezi ce e in tribune? Am ajuns sa jucam pentru bloggeri? Da’ presa unde e? Suporterii adevarati unde-s? Aia de vin pe banii lor la meciuri, nu ca ala cu parul ca un pamatuf uzat, care poarta tricou de la City Insurance. Ce fete de piscotari au aia, pot sa ma duc sa-i mut freza?
– Mutule, stai linistit, ala e crema de la vax albina crema puca, dar inca nu si-a dat seama nimeni. O sa vezi.

bloggerii-din-romania-sustin-echipa-nationala
Concluzia? Fail: s-a dus cica ca blogger, a dat cu mucii in fasole si a citat peste tot ca l-a trimis City Insurance, aia de la companie n-au inteles nimic, bloggerii sunt la fel de confuzi ca inainte, tricolorii au manjit steagul mai ceva ca bloggerii si au luat patru boabe, iar Le Chinoise vine acasa si suge din deget o povestire, numai buna de trezit copiii mici din somn, ceva cu brandul national de mancat seminte, o inventie de doi lei, scoasa de un creier cat aluna, care face cinste Adevaruluiu, nu-i asa?
I-as intreba pe cei de la Adevarul, cum de au avut mirobolanta idee sa-l coopteze pe taranul cu pamatuf in echipa editoriala blegosferica, atat timp cat mai deunazi, acesta se declara jignit de faptul ca un PR i s-a adresat cu apelativul „jurnalist”. Caci el nu e jurnalist, el e ditamai maestru de ispravi 2.0. Deci dublu, ba nu, triplu fail!

 

De partea cealalta, macar declarata si asumata, face parte Pachidermul de serviciu, care umple – la propriu- cu cacat, imaginea Dedeman in Romania. Macar la asta stii ce asteptari sa ai, functioneaza pe sistemul Zoso, „ii traznesc si vin ei umili si-mi dau piscot ca sa-i las in pcae”.

dedeman
Continuand ideea, la intrebarea-concurs pe care o adreseaza pachidermul cititorilor sai, „Care este asemanarea intre byron si Clinica de Bere?” as raspunde, daca l-as citi si cu alt scop decat acela de a-l hateri din cand in cand, ca da, Byron si Clinica de bere seamana cu Dedeman! Asta pentru ca se regasesc pe aceeasi pagina de internet….

Fail? Uber fail!

 

 

La capat de internet, o alta Marie, cu Ana in fata si cu palarie de hipster in cateva clipuri, incearca marea cu degetul, dupa ce probabil degetul ala s-a plimbat in cine stie ce locuri in care soarele nu patrunde si ofera copsuri pline pentru cei care-i lasa comentarii pe blogul ala plin de advertoriale. Pai sa-i dau si eu cateva cosuri, ca am destule, sin din recolta de anul trecut si din cea de anul asta. Cum le vrei duduita? Mai zemoase, mai cremoase, purulente (d’astea n-avem). Da, ati ghicit analogia. fatuca, cu grai dulshi moldovenesc, isi da si ea cu presupusul despre orice si oriunmde si in postarea care mi-a atras atentia ne arata cum sa faci „sendvisul perfect”. Sa-i spuna careva ca moldoveneasca ei e de rahat si ca nu da vine pe sticla, eventual sa bage si o subtitrare, ceva. Si in plus, cand te dai gospodina, nu te filmezi in bucatarie, imbracata ca o pitipoanca care-si pune poze pe Hi5.

Fail: cosurile alea pline (n-am decis inca care cosuri) si branzeturile de la Hochland fac casa buna cu moldoveneasca, nu-i asa?! Bat pariu, ca s-o citez pe mirobolanta (minutul 0:36) ca nimeni nu s-a gandit sa explice ce aversiune capata clientul, fata de un produs „promovat” astfel de un blogger…

 

VA URMA…

 

3 thoughts on “FAIL: campanii online sustinute de bloggeri romani – 1

  1. Dar gospodina aia ce mama dracului face in garsoniera aia? Asa se face o promovare intr-o bucatarie din Ferentari? Frumos decor, frumoasa calitate a imaginii si a prezentarii. Daca as fi o mare companie as acorda cu cea mai mare incredere un buget in asemenea profesionisti.

Lasă un răspuns

Top