Stiu ca v-a placut episodul 1. N-avea cum sa nu va placa, e in tonul romanesc, cel care atunci cand nu propovaduieste moartea caprei vecinilor, reuseste sa insufle trendul national, de la imnul marsului funebru la rang de arta contemporana. Adica sa dam in ei cu tot ce-avem, ca asta merita, nu-i asa?
Chinezu nu se lasa, da cu berea inainte!
Asta mi-a placut in mod deosebit. Adicatalea, se ia una bucata Chinez, care cateodata mimeaza ca sta cugetand. Sau doar sta. Si este el luat de Staropramen, care pe langa ca a dat cu mamaliga’n grinda, se mai si lauda cu asta.
Se toarna un clip asa-zis promotional, unde Chinezul, ca un cunoscator in ale parerologiei despre orice, zice cat de buna e berea ceha. Si ca da, e bereaa bloggerilor.
FAIL 1:
– Puteati filma clipul cu „Marele” Zid Cinezesc in stare lucida? Sau el nu e niciodata lucid, fiind incurcat de aburii de alcool? ca din clip, daca aveti rabdare sa-l parcurgeti, o sa observati ca i se cam „impulica limba’n gura” maestrului de ispravi 2.0. Sau asa o fi la cehi? Te imbeti ca porcul si iesi pe sticla sa te vada toata natiunea? Nu m-as lauda cu ast clip promo, gen. De aici si pana la Dorel de la pacanele nu e decat un pas. Nu foarte mare. Iata, ca poate l-ati uitat pe Dorel Invingatorul, Mare maestru de Ispravi la Pacanele:
FAIL 2:
– Berea bloggerilor. Din start s-a nisat nisa. Adica eu care nu-s blogger, nu ma simt reprezentat de berea asta? Si mai mult, daca eu sunt anti-bloggeri ce ma fac? Nu cumva devin implicit anti si Staropramen? Si daca Chinezu mi-e antipatic (asa cum ii este unei bune bucati din lumea asta, reala)?
Staropramen, oi fi tu buna, oi fi tu si suficient de ieftina ca sa umplu frigiderul cu tine, dar scuzele mele, cat timp asta ti-e imaginea, sa te bea bloggerii. Sau dupa caz, sa se spele pe cap cu tine. Aia care-si permit sa te cumpere. Adica sa dai faliment, nu alta, ptr ca aia nu beau decat mocangeala, gratis, pesches, ciubuc, hai Noroc!
Iata si Chinezul incurcat de limba sa prea mare pentru o cavitate bucala atat de mica:
Zosnicul se face ca stie
Aici nu mai e nimic nou. Ia Zosnicul o camera video si probabil ca i-a pacalit pe aia de o vand ca scrie despre ea, ca are expunere ca blogger si ca da, e cel mai citit blog din Romania. Vax albina…
Si cum calatorului ii sade bine cu drumul, scrie nomadul Zosnic fix 3 randuri din care nu intelege nimeni nimic si da cu pleasca de 15 poze in cititor, exclamand la final, in sinea lui Zosnica: am facut-o si pe asta!
FAIL: „camera are un senzor decent” asta a fost capacul pe WC, bomboana pe coliva bloggingului, zosnicia maxima. Ce anume e decent? Intra singur si fara emulsii lubrifiante in anusul Zosnic? Are un pret de fabricatie decent, care se regaseste in cel al aparatului? Ah, scuzati! „Înregistrează pe card SDHC, stie 60fps la 1080p…” adicatalea faptul ca „Înregistrează pe card SDHC” inseamna ca e un senzor decent? WOW!
Samsung, erai marca mea favorita pana te-am vazuit pe blogul Zosnic. Acum imi pari un brand accesibil de piscotarii second hand, cei care nu-si mai permit sa acceseze camere video Sony sau telefoane cu mar muscat… Imi vand Samsungul, ca urmare a asocierii dintre un brand cu pretentii si un Zosnic de la care lumea n-asteapta nimic.
Audi nu mai e doar a cocalarilor!
Asa-i, brandul Audi, a inlocuit cu succes BMW si Mercedes-Benz in preferintele cocalarilor si rromilor de la noi in tara. De ce? Simplu, din cauza faptului ca Romania este o piata de masini second hand, pentru ca romanii nu isi permit sa-si cumpere nmici macar un Logan nou, darmite un brand premium. De aia! Deci nici cocalarii nu mai au banii de altadata. Si Audi sh e convenabil, gen… Si daca cocalarii „poate”, la rand vin bloggerii.
Cei de la Porsche Inter Auto (PIA) au o vasta si indelungata experienta (vezi AICI si AICI), in da cu bata in balta cand vine vorba despre comunicare si imaginea brandurilor pe care le comercializeaaza cu indiferenta.
Asa ca, de ce n-ar perpetua ceva ce au perfectionat, chiar daca numai in sensul de failure?
In baza acestui criteriu, PIA a decis sa dea cu masinile de gardul blogosferic si timp de un an de zile (UN AN!!!), adica de 15.000 ori mai mult decat primesc masini TOTI jurnalistii auto din presa adevarata, scrisa sau online, LA UN LOC, de la toti importatorii si dealerii auto din Romania, LA UN LOC, doi bloggeri se dau cu diferite modele Audi, Skoda, Vw, probabil Porsche si de ce nu, Lamborghini si Bentley daca va fi cazul?!
Nu vorbesc (inca) de Manafu, pentru ca la el se impune o analiza mai aprofundata, insa nu are cum sa-mi scape implicarea in acest proiect a Bazavancei, aceasta batrana doamna blogosferei. Am mai punctat la un moment dat, Ford nu tragea un gaz pe esapament fara sa scrie si Bazavanca ceva despre asta, acum este ambasador de brand(uri) PIA. Schimba brandurile precum isi schimba chiloteii aia mici, nu-i asa?
Nu asta e problema…
FAIL: care este rezultatul expunerii, in imaginea PIA? S-a dat o purisanca de bloggerita cu masini Audi si VW. Asta este comunicarea. Asta vede romanul si mai injura o data printre dinti. Cu ce se alege el, clientul sau potentialul client? Cum se regaseste romanul de rand in comunicarea asta apocaliptic, monumental de idioata? NICICUM!
FAIL pe linie! S-a strigat BINGO! PIA sucks cu tot cu marketingul lor de rahat cu apa rece. Ce e Audi A3 Sportback? O masina care are ca imagine doi bloggeri, unul – femeie de patruzeci si ceva de ani, singura, celalalt un tip cu sapca si alura de abuzat sexual in copilarie.
Care e imaginea Audi A3 Sportback? Masina unei femei cu o viata personala ratata, cu o cariera de rahat, de tipul „nu-i frumoasa, da’i batrana!”. Vrei si tu un Audi A3 Sportback? E promovat de Bazavanca… Fii ca ea! Alege A3 Sportback!
Vreti si oglindirea celuilalt blogger in luciul lacului de la Audi? Nu cred….
VA URMA…