Ken Block, numai bun sau numai bun de demolat? (sic!)

Citesc cu sfintenie tot ceea ce se scrie in cadrul universului restrans al celor de la AJAR, care desi se vor mai mult decat ceea ce sunt si decat ceea ce vor fi vreodata, continua sa-si dea cu parerea pe ici, pe colo, in calitate de autodenumiti reprezentanti ai jurnalistilor auto din tara asta mult prea permisiva cu astfel de derapaje.

Dupa admonestarea colegiala pe care am efectuat-o in postul anterior, unde le aratam unora care de fapt ar trebui sa arate lumii ce si cum, nu sa alerge dupa un piscot, m-am ales cu 1001 de scarbe aruncate pe la spate, caci in fata unii n-au cuvinte, altii n-au cu ce, plus doi „amici” care mi-au dat unfriend si block pe Faceboook, clipa din care nu contenesc sa plang.

Insa pe saitul lor cel mare, ma dau cu ochii si ma delectez cu citirea, caci da, astia-s cei mari, de la ei poti  invata. Si curios din fire, caci eu caut si expertiza celui care scrie si incearca sa dea sfaturi, am dat peste un mega articol scris de pilotul care se vrea jurnalist si care inca nu are nici el o imagine clara asupra rolului sau in societatea actuala. El ne invata ca americanul Ken Block este un produs al show-bizului american, ca nu este nici pe departe atat de talentat, ca in afara „custii hollywoodiene” este un nimic si ca da, pilotii de raliuri sunt niste mici zei, care stiu niste chestii pe care Block ar trebui sa le invete, ca deh, curbele in raliuri sunt una si derapajele controlate sau cerculetele pe asfalt sunt o joaca de copii, la indemana oricui.

Si tot curios din fire, m-am uitat sa vad ce expertiza are cel care da cu piatra si critica si da sfaturi si am aflat: unul care are o problema majora pana si la abordarea unei curbe de 20-30 grade, la o viteza medie, desi se pretinde si se imbraca ca un pilot de raliuri. Deci e doar un ajar.

N-are rost sa mai comentez, insa dati o geana in clipul urmator si puneti-va intrebarea: unul care conduce atat de prost, poate da sfaturi unor profesionisti in ale volanului? Sau sa reformulez; poate da sfaturi cuiva pe aceasta planeta, referitor la cum se petrece treaba in raliu si cum e cu maiestria la volan? Aloo, o curba banala, la o viteza la care si nevasta-mea intra, mai ales cu o masina de competitie si tu te dai de-a dura ca o blonda bambuista??

Domnu’…

Tu vorbesti de asta ca fiind un nimeni in drum si plin de praf? Vai si amar!

Lasă un răspuns

Top