Circuitul triunghiular al piscotului in blogosfera

Chinezu a desavarsit o capodopera de arta deloc naiva, care ilustreaza Circuitul Piscotului in Blogosfera, via relatia cu PR-istele si agentiile care impart tainul din piscotul aruncat in campaniile facute degeaba prin blogosfera.
O sa observati ca in mijlocul acelui triunghi trasat stramb de o mana „dreapta”, sta un zambet (fals). Acela e Chinezu si al sau Piscotal Initiative.

Am spus-o, au mai spus-o si altii, o campanie media sau de advertising facuta in blogosfera e fix ca frectia la piciorul de lemn. Si aici intervine cea de adoua schema pusa in joc de marele piscotar Castorescu:

De aici ce putem deduce? Pai logic si punctual, intelesul adevarat al inscrisului (foto sus) este acesta:

CIRCUITUL IDEAL AL CAMPANIILOR IN BLOGOSFERA (ideal ar fi sa nu circule nimic in afara virusilor in blogosfera, insa viata asta e de rahat si noi suntem plini de viata).

* Clientul nu are ce sa caute la agentie cu ideea.Agentia, ca de aia mananca o gramada de bani, cauta clientii si le spune despre  mirobolantele lor idei. Care nu-s, evident, dar ptr ca vorbim de cum ar fi ideal sa se intample, eu zic asa…

*Agentia n-are ce rafina, am spus si mai sus, agentia creeaza, ca de aia e platita si ofera intreg rezultatul „rafinarii” daca in prealabil a convins clientul

*Agentia care trimite bloggerului brieful nu e agentie ci e vama la fabrica de piscoturi. Cand te raportezi la un blogger e ca si cum in loc sa-i pui cersetorului undita in mana ca sa pescuiasca, ii faci cadou un transport de peste. Nu va sti ce sa faca cu el si nici nu va da si altor sarmani, va prefera sa se imupta 5/6 din el, ca de aia-i blogger, nu-i asa?

*Bloggerul accepta tot. Nu exista da sau nu  in ecuatia asta. Pe foamea de azi, pe lispa acuta de fonduri, bloggerul accepta si sa stea capra in piata publica, in timp ce Chinezu sfasie un castor cu dintii si din spate jusieaza zoso cu arhi.

*Agentia monitorizeaza…. blablabla, pema-sa! Agentia ce treaba are? Ca eu inteleg ca doar clientul a depus un efort pabna acum. Adica el, clientul vine cu ideea, o da unor neica-nimeni, care o rafineaza si apoi aia, rafinatorii, o dau altui neica-nimeni, adicataleabloggerului ca sa o faca harcea-parcea definitiv. Si clientul ce face?Plateste, evident, in timp ce agentia monitorizeaza cum s-au aruncat niste bani pe Apa Sambetei. Frumos Chinezzul, frumos gandit, pacat ca unii in afara de tine, mai gandesc si ei pe acilisea si iti dau cu pasta de dinti Colgate in cap, ca ai omorat castorul si au ramas aia din desenul animaat fara actorul principal cu dintii albi si puternici.

*Se ia la pila, asta e de neinterpretat. Inteleg ca agentia la la pila bloggerul, adicatalea undfel de negociere a para’ndaratului sau cum? Sau poate era corect „pila” cu „u”, nu cu „i”???

&Bloggerul trimite (fotoshopat sau dupa caz, realizat in paint) un rezzultat fictiv atat de umflat, incat nici Dunarea nu are metri cubi debit la intrare in tara, cat sa egaleze numarulde unici care au accesat campania asta gandita si muncita pana acum, DOAR DE CLIENT.

*Agentia evalueaza – nu prea are ce,ca demuncit n-a muncit nimeni,doar au vamuit romaneste o idee a clientului si banii acestuia.

*Clientul, asta e partea finala, care-mi palce cel mai mult, citeste si se minuneza de rezultate. Nu zic ca n-au fost idioti care au picat in aceasta plasa. CHINEZUL NE DA UN NUMAR DE 2000 DE CAMPANII. Deci sa fie 2000 de loseri cu aaceri psicotate de neica-nimeni? Inseamna ca tara asta isi merita soarta!
Realitatea sta cam asa: clientul citeste rezultatele si se minuneaza de cat de prost a fost cand si-a dat afacerea pe mana unor neaveniti si piscotari. Apoi, in dulcele spirit romanesc, isi baga capul in nisip precum strutul si nu zice o vorba nimanui, ca sa nu pice de prost in ochii lumii. Ba mai mult, daca e intrebat, pe principiul „sa moara si capra vecinului”, recomanda tuturor dusmanilor sa se duca la agentia/bloggerii respectivi, ca da, are niste cifre de vanzari in urma campaniei, de foioioi.. ca sa citez un clasic in viata.

*Si bomboana pe coliva: bloggerul primeste feedback pentru prestatia lui. Pai nu-l primesti zilnic Chinezule? Si tu si alti piscotari sinistri si ipocriti ca tine? Nu va zicem in fiecare zi cat de neimportanti sunteti in realitate si ca de fapt invartiti numai cifre umflate in birou si pe laptopuri personale?

Vreti un feedback real si realist asupra prestatiei bloggerilor? Feriti-va de ei. Sunt mai rai ca mana care cuprinde vita de vie si oricum nu va aduc niciun rezultat. Trei sferturi dintre cei care le acceseaza blogurile sunt roboti, boti, crawleri, spideri si masinatiuni facute „cu maimuta” ca la contorul taxiului bucurestean.
Vreti cifre? Nu mergeti la bloggeri pentru campanii. Cautati publicatii adevarate, de nisa, care se potrivesc afacerii voastre. De ce sa iti pui Panasonicul langa inghetata ieftina de la Auchan, berea Silva langa Detoxicolon,  Audi langa masturbari pseudo-inteelectuale avute cu drogatii din pietele Sibiului samd? Think 1st, act after that!

Lasă un răspuns

Top