Când prostia ar trebui să doară

Nu mai e niciun secret: prostia ar trebui să doară. Proștii ar trebui să se tăvălească în chinuri pe străzi., urlând de durere. Dar mai presus de acestea, când unul dintre ei încearcă să-i prostească pe ceilalți din jur, ei bine, atunci prostia devine nocivă, toxică și exact atunci este momentul când opinia publică trebuie informată. Că de proști are Dumnezeu grijă, asta e altă poveste. Dacă nu i-ar plăcea prostia, nu ar mai lăsa toți proștii să se reproducă prin pui vii. Nu i-ar dota pe proști cu ser coios, iar pe proaste le-ar lăsa fără ovule. Așa ar fi normal. Dar nu e.

Revenind la proști și la prostia din jur, iată mostră de advertising făcută de loserul de serviciu, adică unicul care poate să ardă orice bucată de carne, fie ea vie sau cumpărată de la măcelărie. Pe lângă ăsta, Shaormărică cel Viteaz e direct Master Chef, Dumnezeul Bucătarilor, Zeul Culinar.ro, ce vreți voi… Nici nu i-ar fi greu să fie odată ce până și el, dacă se uită în jur, vede cum prostia îl inconjoară. Nu prea are concurență. Recunosc așadar, deschis și în scris, că Tobiță nu-i un prost. Atât! Tot nu pot să merg să-i comand o shaorma, deși dacă e să aleg între grecul ăla nespălat și Tobiță, jur că merg la spân fără să stau să mă gândesc de două ori.

reclama

Înapoi la prostia de care vorbim. Ia de aici neamule,mostră de advertising. Nu-i așa că tu, ca client, te simți oarecum luat peste picior? Luat de prost, așa, pe față, cu tupeu de bulangiu? Dacă nu te prinzi ce și cum, am pus eu niște adnotări pe marginea afișului care ar trebui să spargă gheața și să-i aducă într-un final glorios și apoteotic clienți grecului. Deh, la ce prieteni și sfătuitori are, mă mir că n-a închis înjcă, căci clienți, canci! Mai are de spălat niște euro dosiți prin Cipru și-i lasă și pe fraierii de serviciu cu ochii în soare. Poate după ce le vinde afacerea „prosperă” pe care o cârmuiesc oricum împreună.

Lasă un răspuns

Top