Brandu’ lu’ Chinezu

Inevitabilul s-a produs! Chinezu  isi face (si el) emisiune TV.

Chiar daca e la Look TV (un alt canal de scara de bloc), faptul ca a reusit sa convinga pe cineva ca are cu ce si mai ales are ce sa comunice, pasul facut de  Chinezu e o mare realizare. Evident, o realizare pentru el insusi, pentru ego-ul personal si ptr CV. Ca in rest, daca ati citit ce scrie si in ce campanii se baga pentru un pumn de maruntis, v-ati dat deja seama ca vorbim despre o non-valoare, ridicata pe o bula de sapun, intr-o lume careia ii place sa i se vanda iluzii, departe de adevar precum Romania de civilizatie. Chinezu’ e un blogger, deci relevanta sa de comunicator care ar detine vreun adevar important este atat de aproape de zero incat se zgarie pe fata de el.

brandu lu chinezu
Ce m-a frapat e ca in multitudinea de post-it-uri carecompun promo-ul emisiunii, printre cateva nume cu adevarat cool, printre multi altii de teapa si nivelul Chinezului, apare si unul dintre motto-urile emisiunii: „Romani adevarati, nu ciurucuri!” Si se naste evident intrebarea: dat fiind mesajul sloganului, ce dracu’ cauta Chinezu’ in propria-i emisiune? Just my 2 cents thoughts…
Cat despre titlul,”Brandul lui Chinezu” e ca un fel de masturbare narcisista efectuata cu ochii intr-o oglinda de perete: „Doamne ce fain is, iubi-m-as!” Cred ca nici macar Chinezu nu crede ca si-a dezvoltat un brand. Iar daca se refera la „brand” sub forma sa de argou (bicepsi, pumn, brat), credeti-ma ca nici acolo nu merge, deoarece la fizicul de sahist al Chinezului, „brandul” sau poate fi impresionant doar la nivelul grupei zero dintr-o scoala generala de la tara.

One thought on “Brandu’ lu’ Chinezu

Lasă un răspuns

Top